Onko mitään monimutkaisempaa kuin soittoajat? Haluat saada kiinni
henkilön X firmasta Y. Sinulle sanotaan, että tässä firmassa toimitaan
niin, jotta henkilö X soittaa sinulle - sinä et voi soittaa hänelle.
Selvä se. Minulle annetaan soittoaika, jolloin pitää olla puhelimen
ääressä. Mutta mitäs sitten, kun henkilö X ei soitakaan..? Kauanko
pitää odottaa? Varatako uusi soittoaika? Mitä tehdä?
Toisessa firmassa Z henkiölle N pitää soitella itse tiettynä aikana.
Kun soitat, kukaan ei vastaa tai linja tuuttaa varattua. Kuinka kauan
kehtaa soitella? Jos henkilöä N ei saa esim. puoleen tuntiin kiinni
sovitusta ajasta, niin mitäs teet? Varataanko taas vain uusi soittoaika?
Tuskaisaa. Kirottuja ovat firmojen soittoajat, jotka eivät yleensä
ikinä toimi. Parempi mennä paikan päälle hoitamaan asiansa. Harmi vain,
ettei se aina ole mahdollista tai sitten se on äärimmäisen hankalaa.
Soittamalla kun asian voisi hoitaa viidessä minuutissa ilman sen
kummempia ponnisteluja - jos vain joku vastaisi/soittaisi.
maanantai, 22. toukokuu 2006
Kommentit