Viime aikoina on kyllä ollut vilskettä, vähän turhankin paljon. Tuntuu siltä, että joka päivä pitää olla menossa. Mikäs se semmoinen loma on, että aina on hommia?! Ollahan käyty reissailemassa eräässä Suomen kolkassa sukulaisten luona. Yhdet häät on vietetty. Jonkinmoinen talonäyttely käyty katsomassa sukulaisten kera. Kokeiltiin minigolfia. Yllärivieraita on kolkutellut ovien takana - niin ja muutama odotettukin vieras. Aikamoista huisketta ja hulinaa. Eikä se luultavasti tähän vielä lopu...

Kummallista muuten, miten mulla katoaa lomalla ajantaju. On tosi vaikea muistaa, että onko tänään maanantai vai lauantai ja vielä kamalampaa on muistaa, monesko päivä nyt on. Kaikki päivät kun ovat vapaita, niin äkkiä siinä parit viikonpäivät heittävät häränpyllyä. Onneksi en ole kuitenkaan vielä missannut mitään menoa tai tapahtumaa viikonpäiväsekaannusten vuoksi. Aina joku tai jokin on palauttanut oikean viikonpäivän mieleen.

Olen tainnut myös polttaa itseäni auringossa. Ei hyvä, ei lainkaan hyvä. Olen yleensä tosi varovainen, koska tiedän palavani herkästi. Mulla on aina aurinkovoidetta ihossa - isolla suojakertoimella. Mutta siitä huolimatta olen tainnut kärähtää. Onneksi en kovin pahasti sentään..!