No voihan nenä, nyt on ollut niin paljon muuta, että unohdin kertoa enempi siitä mun crosstrainerista, joka tosiaan perjantaiehtoolla saapui.

Olen himiöinyt semmoista laitetta jo kaaaaauan! Metsästin sitä keväällä silmät kuumeisina kiiluen, mutta joka kauppa möi mulle "ei-oo":ta ja sanoivat, että ennen syksyä on turha semmoisesta haaveilla. Meinasin jo tulla ihan sekopäiseksi odotuksen tuskasta. Olin saanut synttärilahjaksi perheeltä rahallista avustustakin kuntolaitteen hankitaan ja paloin halusta ostaa sen vempaimen. Mutta kun ei niin ei.

Selasin nettikaupatkin läpi, mutta jos jotain löytyi, niin ne oli liian kalliita mulle. Hobby Hall:ista lopulta löysin omani, mutta niilläkin oli tavara varastosta loppu. Mutta kun sinnikkäästi kärkyin, niin eräänä päivänä muutama crosstrainer oli jostain pölähtänyt varastoon ja minä heti tilasin.

Mies oli hyvin ystävällinen ja kokosi laitteen heti perjantaina mulle. Kokeilimme sitä pikkuisen, mutta ennen kuin mun antibioottikuuri loppuu, niin ei parane liikaa huhtoa. Tervehdyttyäni aion sitten ryhtyä kuntoilemaan! Olen ihan intona, enkä malttaisi odottaa..!

Ja jos nyt jotakuta kiinnostaa, millainen laite tarkalleen on kyseessä, niin tosiaan tuolta Hobby Hall:in sivuilta kun vilkaisee urheilun ja kuntoilun alta kuntolaitteita, niin se on siellä se Raleigh Cross 7 -crosstrainer.