Miltä kuulostaa reipas kävely keväisessä vesisateessa? Semmoista minä olen tänään harrastanut. Sen lisäksi olen harrastanut särkylääkkeiden napostelua - hiisi, että ihmiseen voikin sattua. Olen myös saanut vahingossa pähkinää sisuksiini ja joutunut hapuilemaan allergialääkkeitäni. Ja sitten olen hieman liukastellut aamutuimaan ynnä törmäillyt kaapinoviin sekä muuta sellaista pientä kivaa. Posti toi laskuja ja muutakin tylsyyttä. Eipä uutiset tienneet eilen kertoa, että pikku-Salamanderin olisi syytä kääriytyä pumpuliin ja jäädä sänkyyn koko päiväksi turvaan.

Ettei menisi valituksen ja jurnutuksen piikkiin, niin kerrottakoon, että pelasin hauskan matsin "Arvaa kuka"-peliä tänään. Se oli joskus penskana tosi nasta peli - ja näyttää olevan vieläkin. Sain myös suklaata (jossa ei ollut pähkinää) ja se oli herkkua. Lisäksi tuo miekkonen on ollut tänään jostain syystä tosi lutuunen ja kuulemma ikävöinyt mua töissä kovasti. Hassua semmoinen, kun yleensä minä olen enempi sitä ikävöivää sorttia.