...tätä te ette voi tehdä mulle!!! Tämä on huutavaa vääryyttä ja minä julistan sodan vääryttää vastaan. Tämmöinen peli ei kerrassaan vetele!

Carte D'Or Cookies jäätelön valmistus on lopetettu. Sitä ei ole tehty enää 1.4.2006 jälkeen. Kysyin asiasta Suomen kuluttajapalvelusta. He eivät voi tehdä asialle mitään, koska asiasta päätetään Euroopan laajuisesti. No, minä tyttö otin ja etsin Euroopan kuluttajapalvelun sivut ja kävin mäjäyttämässä heitä viestillä, jotta mitä juukelia siellä hommaavat, kun mun lempparijätskin valmistus on lopetettu. Olisi syytä heidän sitten vastata mulle jotain!!! Olen kiukkuinen kuin ampiainen ja poljen täällä jalkaa. Mun jätskin valmistusta ei saa lopettaa multa kysymättä ja jos multa olis kysytty, niin olisin kieltänyt moisen tempun ehdottomasti. Murr. Mä murisen ja kärttyilen nyt hamaan tulevaisuuteen saakka. Tahtoo Cookies-jäätelön takaisin!!!!!!