En nyt oikein tiedä, jotta pitäiskö itkeä vai nauraa... Olin tänään lääkärissä käymässä, kun pää on ollut aikamoisen kipeä maanantaisen tällin jälkeen. (Hutkaisin töissä pääni 'tolppaan'.) Pitkien ja perusteellisten tutkimusten jälkeen...

-katsottiin korvat, kurkku ja silmänpohjat
-kokeiltiin refleksejä ja kutiteltiin
-seisoskeltiin silmät kiinni ja yritettiin osua nenänpäähän
-kokeiltiin päätä, niskaa ja hartioita
-seurattiin pumpulipuikon mielenkiintoista liikehdintää
-jututettiin ja syynäiltiin

...lääkäri totesi, että mulla on aivotärähdys. No, sinänsä se on tosi kurjaa. Pää on meinaan tuskaisen kipeä ja muutenkin on vähän surkia olo. Mutta pakostakin alkoi pikkuisen hihityttää, kun ajattelin, että "eihän tää nyt mitään uutta sinänsä ole, koska mä oon ehkä muutenkin vähän tärähtänyt tyyppi". Aivoparat! On niillä mun kanssa kestämistä! Nyt pitää sitten vain mahdollisuuksien mukaan levätä ja viikon verran seurailla oloa. Sain lääkereseptin vahvempaan särkylääkkeeseen, jos tarviin. En tiedä vielä, tarviinko.