SAY, sä olet kyllä tosi ihana!!! Osaatko sä lukea ajatuksia vai mistä ihmeestä tiedät kaiken, mistä mä tykkäisin? Salamander lähettää sulle ison kiitoksen ja rutistuksen.

Salainen askarteluystäväni siis otti ja viskasi minua postipaketilla. Paketti oli söötti ja hempeä. Siinä vähän vihjailtiin tulevista naimakaupoista herra Murmelin kanssa... :) Sisältä löytyi Mikki Hiiri -kirjepaperia ja kuoria. Oli luonnonvalkoista silkkinauhaa, jota voi käyttää vaikka mihin ihanuuteen. Sain myös minua varten printattuja osoitetarroja, joissa oli ihquja nallukoita sun muita ölliäisiä. Ja sitten tuli vielä semmoinen Mini Craft Pack, jossa on erivärisiä askartelupapereita, joissa kaikissa on hopeahilettä. Aikasteen söpöä! Mä oon nyt ihan hemppistelytuulella, kiitos SAY:n. Oli tosi terapeuttista saada tommonen lähetys väsyttävän työpäivän jälkeen. Nyt mulla on hyvä mieli. :)