Olen vihdoin ja viimein tutustunut Potterin Harryn kuudenteen kouluvuoteen Tylypahkassa. Olipa kyllä kiintoisa kirja. Se vain, että jää armoton kutina siihen viimeiseen kirjaan... Kun herra Potter aikoinaan tuli esille, se ei mua juuri kiinnostanut. Naapurin neiti oli kova fani ja hänet lupasin viedä ekaa Potter-leffaa katsomaan. Olin siis ikäänkuin autokuskina ja huoltajana. No, hassustihan siinä minulle kävi - jäin koukkuun. Kohta oli pakko lainata samaiselta naapurin neidiltä eka Potter-kirja ja ihmetellä, jotta millainen se on lukukokemuksena. Oli aivan mahtava! Ja nyt on siis tietenkin katsottu kaikki ilmestyneet Potter-leffat ja luettu kaikki ilmestyneet kirjat. Ja jatkoa odotetaan! Leffat mulla löytyy myös kotihyllystä, mutta kirjoja en ole vielä itselleni hankkinut. Pitäisi varmaan...