Elokuu on alkanut ja sen myötä odottelen iltoja, jolloin voisi nähdä suuren, oranssin kuun möllöttävän taivaalla. Kuu on minusta kiva katseltava! Olen tähyillyt sitä joskus ihan kaukoputkellakin ja nähnyt ne kuun kraaterit.

Tästäpä tulikin mieleen, että nyt on menossa Ursan tähtipäivät. Mä olen kerran käynyt semmoisessa tapahtumassa. Silloin ne pidettiin Seinäjoella. Oli aika jämerä tapahtuma, vaikkakaan ei siellä mulle silleen niin paljon mitään ollut, kun en oo alan harrastaja. Mutta hienoja kuvia oli nähtävillä ja tuumailin kyllä silloin, että pitäiskö ostaa itelle tähtikartta. En kuitenkaan lopuksi ostanut.

Sitten olis tietysti nuo Farmari-messut. Toisaalta olis kiva käydä kurkistamassa. Eläimet kiinnostaa ja onneksi ne on ulkona, kun mähän siis oon eläimille kyllä allerginen. Mä tykkään eniten koirista ja hevosista. Oon jokusen kerran uskaltanut allergialääkkeen voimin ratsastamaankin ja se on kyllä ihanaa! Harmi, kun ei voi useemmin käydä.