Minulle tulee uusi lehti. Äitini alkoi tilata minulle lahjalehtenä KaksPlussaa. Ostin kesällä tuplanumeron kyseistä lehteä ja ihastuin. Tänään sain sitten syyskuun ja lokakuun numerot. Kuun lopussa tulee jo marraskuun numerokin. Olen todella tyytyväinen lehteen! Meillähän ei vielä ole itsellämme lapsia, mutta paljon olemme tekemisissä pienokaisten kanssa. On tuttuja ja sukulaisia, joilla on lapsosia. Lisäksi minä teen töitä lasten parissa. Joten KaksPlus tarjoaa kyllä ajattelemisen aihetta jutuillaan. Toinen minulle tuleva lehti on Meidän Perhe. Sitä tilaan ihan itse ja olen edelleenkin tyytyväinen lehden antiin. Kerrassaan laadukkaita lehtiä ja sellaista asiaa, joka minua kiinnostaa.

Inhoan juorulehtiä. Niitä en tilaisi koskaan. Sanomalehteäkään meille ei tule. Luemme uutiset netistä. Aku Ankka on miehen oma juttu. Minäkin sen toki aina lukaisen. Ja paikallislehteä mies tilaa myöskin. Se on ihan kiva, sillä siitä näkee oman paikkakunnan menot, yms. Enempää lehtiä ei kyllä kaivatakaan - en ehtisi kuitenkaan lukemaan.