Tässä kuussa blogiini on eksytty seuraavasti:

1.sinulla on yhdessä ollaan sekä loukko
-Voiko tuota nyt enää sekavammin hakea, mutta kyseessähän on edelleen Miirun ja Myyryn laulu.

2.halloween muffinssit
-Tunnustan, olen puhunut sekä muffinsseista että halloweenista, mutta mitään halloween muffinsseja en osaa tehdä. Kysykää mieluummin Hellapoliisilta apua tämmöisiin ongelmiin! Halloweenistakin puhuin lähinnä siksi, etten ymmärrä koko touhua ollenkaan.

3.päärynä-juustopiirakka
-No, se joka tätä kävi etsimässä, niin saattoi jopa löytää jotakin!

4.ahdistuminen
-Kyllä, minua ahdistaa aika ajoin. Mutta eiköhän meitä kaikkia?!

5.johtajatyyppi testi
-Niin, sellaisen olen kyllä tehnyt.

6.karpalo
-Hmm, en ole oikein karpaloiden ystävä. Ainoastaan karpalo-kinuski jäätelöstä on tainnut joskus olla puhetta. Se oli hyvänmakuista.

7.miiru ja myyry
-Vertaa kohtaan yksi.

8.puhutko suomea koulukirja
-En tiedä, puhuvatko koulukirjat suomea. Tuskin ne osaavat puhua laisinkaan. Vai onkohan tässä haettu sen nimistä koulukirjaa kuin "Puhutko suomea?" Semmoisestakaan en mitään tiedä.

9.pätkiskakku
-Juu, se on hyvää!!! Reseptikin pitäisi löytyä täältä.

10.salamander
-Se olen minä!

11.silmänpohjat
-Silmälääkäri tutkii kyllä silmänpohjat aina, kun käy simmulääkärissä. Sen enempää en silmänpohjista tiedäkään. En ole lääkäri.

12.suklaapirtelö ohje
-Kaiken maailman herkkusuut tänne eksyvätkin, mutta tervetuloa vaan! Olen itsekin suklaapirtelön ja muiden herkkujen ystävä.

13.vanhoja leivontaohjeita
-Tuota noin, en minä tiedä kuinka vanhoja minun leivontaohjeeni ovat... Toivottavasti eivät ainakaan vanhentuneita! Perinneohjeita puolestaan kannattaa kyllä hakea muualta!