Sappermyntti vieköön. Olen ollut yli viikon kipeä, eikä taudilla ole aikomustakaan hellittää. Menen aamulla labrakokeisiin, kun kerran lähete on siellä valmiina.

Minä olen lopullisen kyllästynyt kököttämään neljän seinän sisällä! Olen tehnyt kaikki asiat, mitä olen keksinyt ja jaksanut. Olen leiponut ja laittanut ruokaa, olen koristellut talon joulua varten, olen jaaritellut puhelimessa ihmisten kanssa ummet ja lammet, olen lukenut, olen istunut koneella kyllästymiseen saakka, olen koonnut palapeliä, olen tuijottanut telkkaria silmäni sameiksi, jne. Tätä menoa olen kohta niin kyllästynyt, että alan kutomaan. Ja sehän olisikin jotain se, sillä minä tyttö se en osaa käsitöitä tehdä sitten niin alkuunkaan. Pistän vain itseäni puikoilla ja saan langat solmuun.

Kertokaa nyt hyvät ihmiset, jos teillä on tekemisehdotuksia sairaalle mörökölliraukalle tai jos tiedätte hyviä konsteja poistaa kiukkua ja turhautumista! Kaikki ideat otetaan kiitollisin mielin vastaan! Ja pitäkää peukut pystyssä, että paranisin viimein. Tämä ei ole enää yhtään hauskaa. Tahdon töihin, koska siellä on sentään jotain tekemistä!

PS. Pistin sekunniksi tänään nokkani ulos. Oli pakko, kun tuntuu siltä, että aivan mökkihöperöidyn. Tein minipienen kävelyn michelinukoksi pukeutuneena - joo, oli ainakin tarpeeksi vaatetta, etten vilustu lisää.