Huomenna. Silloin on totuuden hetki. Huomiseen liittyy niin paljon jännitystä, odotusta ja toiveita. Huominen on minun pääsykoepäiväni. Minulla on perhosia vatsassa. Pitäkäähän minulle nyt sitten peukkuja pystyssä!

Tänään lähden töistä suoraan reissuun. Kokeet alkavat niin aikaisin aamulla, että on pakko olla paikan päällä yötä. Tuskin kyllä nukun ensi yönä kovinkaan makoisasti.

Muita asioita... Joku oli viikonlopun aikana yrittänyt työpaikalle lasista läpi. Kurjaa semmoinen.

Mun pitäis ostaa uusia nilkkasukkia. Tänä aamuna meni taas yhdet. Kantapää halkes keskeltä kahtia.

Ulkona on mukavan aurinkoista, mutta näitä plussakelejä ei passaisi tulla yhtään. Inhoan tuota lossakkaa, joka teille kasaantuu.

Menen tästä kokoamaan kimpsujani ja kampsujani. Palaan maisemiin, kun olen toipunut kokeista...