Hip hei! Mulla ei oo mitään niin kaamea tautia, että pitäisi honeymoon peruuttaa. Kävin lääkärissä varmistamassa asian, kun matka on niin pian, niin en halua ottaa turhia riskejä. Ohjeeksi sain, että otan allergialääkkeen ja nenäsumutteen ennen lentoa, jotta on kivee olo. Ja se kirjoitti mulle pankkoon yhen antibioottikuurin, jonka voin halutessani lunastaa ja ottaa matkalle mukaan, jos siis tauti meniskin pahemmaksi. Tosi fiksu lääkäri! Jatkan siis lepäilyä vielä hetken ja pidän itsestäni huolta. Ehkä tämä tästä iloksi muuttuu. Ei niin millään huvittais sairastaa koko häämatkaa.

Toinen ihana uutinen oli se, että mun rakas ystävätär on saanut vauvan! Sain juuri äsken tekstiviestin tuoreelta äidiltä, että kaikki meni hyvin ja pikkuinen prinsessa on tullut äidin ja isin iloksi maailmaan. Olen niin onnellinen!!! Kunhan palajamme matkalta, niin keksin niille jotain tosi kivaa..!

Ja kolmanneksi mun äiti tulee huomenna kylään ja lupas tuoda sairaalle lapselleen lihapullia ja muusia. Voi miten kivaa! En oo paljon jaksanut kokkailla. Oikeestaan äiti tulee lainaamaan kakkuvuokia, mutta viipynee samalla vähän aikaa.