OLEN:
Ihminen. Nainen. Puoliso. Tytär. Työntekijä. Ystävä.

TEEN:
Mielelläni puuhailen koneella, kirjoittelen kirjeitä, leivon, tapaan ystäviä, jne.

OSAAN:
Olen hyvä kuuntelija.

KYTTÄÄN:
Kyttäilen joitain blogeja...

SALAILEN:
Eipä tule nyt mieleen mitään salailun aihetta.

KÄYTÄN:
Käytän mm. hygieniatuotteita ja vaatteita.

OLEN HAKA (missä):
Kuivakakkujen leipomisessa!

OLEN SURKEA (missä):
Käsityöt ovat edelleen pahin painajaiseni.

OLEN PARHAIMMILLANI:
Aamupäivällä, kun olen nukkunut kunnon yöunet ja saanut heräillä rauhassa omaan tahtiini.

TOIVEAMMATTI:
Lapsena toiveammattini oli joko lääkäri, parturi tai opettaja.

TIEDÄTKÖ KUINKA PAHALLE MÄTÄMUNA HAISEE:
Juu ei.

LEMPIPLANEETTA:
Saturnus. Se on kaunis!

MINNE ET HALUAISI JOUTUA:
helvettiin

MISTÄPÄIN TULEE PARAS RUOKA:
Suomesta, Italiasta, Kiinasta

ENTÄ VIINI:
Ei semmoista olekaan.

VILLEIN UNESI:
No en nyt tiedä villeintä... Joskus näen jotain julkkisunia tai sitten painajaisia, jotka voi kanssa olla aika villejä. Aamulla on ihan hiki päässä, kun on "juossut koko yön".

OLETKO TOIMINTAKYKYINEN UNISSASSI, TS. PUHUTKO; KÄVELETKÖ:
Nuorempana nauroin unissani ja kerran olen kävellytkin unessa. En tiedä, teenkö enää tuota ensin mainittua. Jälkimmäistä en ainakaan tee.

MINKÄ MAALAISEKSI SINUA LUULLAAN ULKOMAILLA:
Minua luullaan poikkeuksetta irlantilaiseksi. Jopa ulkomailla asuvat suomalaiset ovat erehtyneet pitämään minua irlantilaisena.

MITEN HOROSKOOPPISI IHMISKUVAUS OSUU KOHDALLASI OIKEAAN:
Tavallinen horoskooppi ei oikein osu... Kiinalainen horoskooppi osuu vähän paremmin.

ONKO MAAILMANKAIKKEUDESSA ELÄMÄÄ (maapallon lisäksi):
Mistäs sitä ikuna tietää...

MITÄ TEIT ENNENKUIN LYSÄHDIT TIETOKONEELLE:
Puolitin suklaalevyn. Toisen puolen söin tässä kirjoitellessani. Toisen puolen säästin miehelle. Sovittu juttu, nääs. (Maistoin muuten ekaa kertaa karpalo-vadelmasuklaata, Fazerin. Tosi hyvää!)

ENTÄ MITÄPÄ TEET SEURAAVAKSI:
Kirjoitan ulkomaalaisella ystävälleni e-mailin.

PARASTA MAAILMASSA:
Mies. Vanhemmat. Sisarukset. Koti. Ystävät. Terveys.

MAINITSE KOLME SUOMEN PARASTA PAIKKAA:
Oma koti, kotikoti ja erään ystävän koti.

KISSA VAI KOIRA:
hauva

KUULUISIN/SUURIN JULKKIS, KENET OLET NÄHNYT:
En tiedä kehtaanko edes tunnustaa... Olen joskus tavannut Kauniiden ja rohkeiden näyttelijöitä. Parempi julkkis lienee David Copperfield.

TYPERIN ASIA, JOSTA OLET KILPAILLUT:
Penskana oli ainakin sanasota-kilpailu. Kaksi kahden hengen joukkuetta. Kirjoitettiin paperilapuille haukkumasanoja ja viskeltiin niitä toisten pöydälle. Kummat keksi enempi ja kaameampia nimityksiä tietyssä ajassa, niin voitti.

KOSKA KÄVIT VIIMEKSI LENKILLÄ:
Ulkoiltua tulee kyllä joka päivä, mutta varsinaisella kävelylenkillä taisin olla viime viikonloppuna.


Ja tämä siis Lunaralta napattu.